سیب کے فوائد – سیب کے حیرت انگیز فوائد

ذیابیطس اور بلڈ شوگر کے ضوابط کے لئے اچھا ہے

ڈی کے پبلشنگ کی کتاب ’’ ہیلنگ فوڈز ‘‘ کے مطابق ، سیب میں فروٹ کوز (شوگر کی ایک کلاس) اور اینٹی آکسیڈینٹ پولیفینول میٹابولک توازن کو بہتر بناتے ہیں اور اس شرح کو سست کرتے ہیں جس سے جسم میں شوگر جذب ہوتی ہے۔ سیب کی یہ خاصیت ذیابیطس کے مریضوں کے لئے خاص طور پر موثر ہے ، جن کو اپنے بلڈ شوگر کو بڑھاتے ہوئے جانچنا پڑتا ہے۔ ماہرین نے یہ بھی مشورہ دیا ہے کہ سیب میں اینٹی آکسیڈینٹس کے ایک طبقے کی وجہ سے ٹائپ 2 ذیابیطس ہونے کا خطرہ کم ہوتا ہے ، جو پھلوں اور سبزیوں میں سرخ ، جامنی اور نیلے رنگ کے لئے بھی ذمہ دار ہے۔
سیب میٹابولک توازن کو بہتر بناتے ہیں اور اس شرح کو سست کرتے ہیں جس سے جسم میں شوگر جذب ہوتا ہے۔

2. وزن میں کمی

پیکٹین فائبر جسم میں اضافی غذائی چربی کے جذب کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ سیب میں پایا جاتا ریشہ کی بھرپور مقدار آپ کو زیادہ دیر تک بھرنے میں بھی مدد ملتی ہے۔ بنگلور میں مقیم غذائیت کی ماہر ڈاکٹر انجو سوڈ کا کہنا ہے کہ ، “فائبر ہاضم ہونے میں سب سے زیادہ وقت لیتا ہے ، جو آپ کو تندرست رکھنے میں مدد دیتا ہے اور آپ کو چربی بھرنے اور شوگر سے بھرے دیگر کھانے کی اشیاء پر جھکاو سے بچاتا ہے۔ طویل عرصے میں ، اس سے وزن کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔ “

3. ہموار عمل انہضام کے قابل بناتا ہے

سیب کے بے شمار صحت کے فوائد اس میں موجود حیرت فائبر پینٹین سے حاصل ہوتے ہیں۔ یہ گھلنشیل ریشہ آپ کے عمل انہضام کے لئے حیرت انگیز کام کرتا ہے۔ گھلنشیل ریشہ کی ایک شکل کی نذر کریں ، آپ کے ہاضمے سے پانی نکالتا ہے اور ایک جیل بناتا ہے ، ہاضمے کو سست کرنے میں مدد کرتا ہے اور آپ کی آنتوں میں پاخانہ کو آگے بڑھاتا ہے۔ سیب میں مالیک ایسڈ بھی ہوتا ہے ، جو ایک مفید ہاضمہ امداد ہے۔

H. قبض اور اسہال کو دور کرنے میں مدد کرتا ہے

پیکٹین فائبر کی اعلی حراستی نہ صرف ہاضمہ کو اعانت دیتی ہے بلکہ آنتوں کی ہموار حرکتوں کو بھی باقاعدہ بناتی ہے۔ کتاب ‘ہیلنگ فوڈز’ کے مطابق ، “پیکٹین میں امفٹورک ایکشن ہے۔ حیرت انگیز طور پر ، یہ جسم کی ضروریات پر منحصر ہے کہ قبض اور اسہال دونوں سے نجات کا ثبوت ہے۔



5. ہڈیوں کی حفاظت

سیب ہڈیوں کو مضبوط بنانے میں بھی کارآمد ہیں اور ہڈیوں کی مجموعی صحت میں اہم کردار ادا کرسکتے ہیں۔ سیب کی جلد میں پایا جانے والا ایک مخصوص فیوونائڈ فلوریزن ، رجونورتی سے وابستہ ہڈیوں کے ضیاع کو روکنے میں مدد فراہم کرسکتا ہے ، کیونکہ یہ سوجن اور آزاد بنیاد پرست پیداوار سے لڑتا ہے جو ہڈیوں کے انحطاط کا باعث ہوتا ہے۔


6. کولیسٹرول کو کم کرتا ہے

پیکٹین فائبر اور دوسرے اجزاء ، جیسے اینٹی آکسیڈینٹ پولیفینول کو “غیر صحت بخش” (ایل ڈی ایل) کولیسٹرول کی سطح کو کم کرنے اور اس کے آکسیکرن کو سست کرنے سے منسلک کیا گیا ہے۔ اس سے شریانوں کی سختی ، دل کے پٹھوں اور خون کی رگوں کو نقصان پہنچانے کے خطرے کو کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔

7. دماغ کی طاقت کو فروغ دینے کے


سیب دماغ کی طاقت کو بڑھانے سے بھی منسلک کیا گیا ہے۔ سیب ایسٹیلکولن کی تیاری میں اضافہ کرتا ہے ، جو اعصابی خلیوں اور دماغ کے مابین ایک مضبوط رابطے میں مدد کرتا ہے جو آپ کی یادداشت کو مزید بہتر بناتا ہے اور الزائمر کی نشوونما کے امکانات کو کم کرتا ہے۔ یہ فائدہ گھر میں تیار سیب کے رس میں بغیر کسی اضافے کے ، اور نہ ہی اسٹور میں خریدے گئے جوس کے معاملے میں درست ہے۔


8. ایک روشن مسکراہٹ اور مضبوط مسوڑوں کے لئے

سیب پانی اور فائبر کا ایک بہت بڑا ذریعہ ہے جو صفائی ستھرائی کے ایجنٹوں کے طور پر کام کرتا ہے۔ اس میں مالیک ایسڈ ہوتا ہے جو تھوک کی پیداوار کو فروغ دیتا ہے ، لہذا منہ سے بیکٹیریا کو ہٹا دیتا ہے۔ ان میں وٹامن اور معدنیات سے بھی بھرے پڑے ہیں جو صحت مند دانتوں کو فروغ دیتے ہیں۔ سیب کی تنتمی ساخت آپ کے مسوڑوں کی صحت کو بہتر بنانے میں بھی مدد کرتی ہے۔

تو ، آپ کس چیز کا انتظار کر رہے ہیں؟ ان تمام فوائد سے لطف اندوز ہونے کے لئے پہلے ہی اپنے اسٹاک کو پُر کرنا شروع کریں۔ سیب کا ہر حصہ خوردنی ہے۔ سپر مارکیٹیں سیب کو چمکنے کیلئے موم کے ساتھ مل سکتی ہیں۔ لہذا ، سفارش کی جاتی ہے کہ آپ اپنے سیب رکھنے سے پہلے اچھی طرح سے دھو لیں۔ چھلکے پھلوں کے زیادہ تر ریشہ ، وٹامن سی اور آئرن کو ختم کرسکتی ہے لہذا جلد پر ہونے والی ان رسیلی لذتوں کو استعمال کرنے کی کوشش کریں۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here